Batbur benim gebeliğin başından 15 16. Haftalara kadar hep ağrıdı bu bence bel güçsüzlüğünden kaynaklanıyor hormonlar çok fazla çalıştığı için direkt bele vuruyor hiç geçmeyecek sanmıştım ama 2. Trimesterda geçti artık sonlara yaklaştığım için bel ağrılarım çok çoğaldı yine ama endişelenmeyin hepsi normal 😊