Ben de çok düşündüm ve araştırdım almalı mıyım diye en son karar verdiğim şey şu oldu, bazı bebekler seviyor bazıları ise rahat edemiyor o yüzden bebeğin durumuna göre doğumdan sonra alırım diye bıraktım şimdilik. O zaman lazım olursa gidip almam 5 dk diye düşündüm bilmiyorum iyi mi yaptım😄