Hazalkayaa Merhaba 👶🏻 37.haftaya giriş yapan anneler , kontrole gittiniz mi ? Boyu ve kilosu için neler dediler , bizim de bu hafta kontrolümüz var.
xbebegimx Hazalkayaa 37+4 bgun kontrol vardi son 2 haftada 200gr almis 2700 olmus, doktor bekletmek istemedi kilo alimi yavasladigi icin 38+0 de sezaryen
KIME Hazalkayaa 35+6 da 3 kg ve 49.5 cmdi. 32 de sancılarım gelmişti tedavi olmuştum şimdi ilaçları bıraktık sancılarım oluyor açılmam yok normal doğum olmasını bekliyorum. İnsallah en geç haftaya kadar doğmuş olur da bu sancılardan kurtulurum çok zor ve sabrım kalmadı😁
Betustrkmn Hazalkayaa selamm 🤗 Biz 36+2 yiz. Bugün kontrolümüz vardı. Her hafta gidiyoruz artık. Nst herşey yolunda. 2950 gr 49 cm dedi doktorumuz. Ters duruyordu geçen hafta. bu hafta döndü bebeğim baş aşağı normal doğum pozisyonuna geldi . Dönmezse diye endişeliydim ki dönmüş sevindim. İlk doğumum normal çünkü bunuda normal istiyorum. Sağlıkla gelsinler.
Anne1__ Hazalkayaa 37+0 da 2800 dü bugün 37+3 umarım kilo alabiliyordur son zamanlarda ne alırsa kardır