Gribal ise evet antibiyotiksiz çok mümkün olmuyor geçmesi . Ama zencefil bal limon yumuşatıyor boğazını. Çam kozalağı pekmezi de çok iyi . Onun dışında eczaneden grintuss bitkisel şurup alabilirsin hamileler kullanabiliyor, doktoruna da danış tabi ki. Ama şöyle küçük bi ayrıntı vereyim ben bir haftaya doğum yapacağım inşallah son 2-3 haftadır öksürüğüm vardı ciğerler temiz gribal bi enfeksiyon yok reflü de öksürük yapıyormuş meğer az çekmedim ;( şimdi son 2 haftadır rennie duo şurup kullanıp uygun diyetle besleniyorum.