Kızlar 34. Haftadayız 3 gündür gribim berbat halde neler yaptıysam hafiflemedi daha çok ilerledi ama bebiş çok hareketli normalinden de hareketli bu normaldir demi aslında sevinilecek bir durum ama insan korkuyor bi yandan da bu haftalarda bunu yaşayan var mı?