Feridee_ Enfeksiyon yüzünden antibiyotik ve fitil kullanmak zorunda kalanlar var mı kafam çok karışık hangisi daha zararlı bilmiyorum antibiyotik mi enfeksiyon mu?
Mamacitaa5 Feridee_ enfeksiyon tehlikeli bişey olduğu için ilaç yazılıyor antibiyotikdi fitildi veriliyor ilk gebeliğim de bende yaşadım geçmiş olsun.
Bzbz Feridee_ benim de lökösitim yüksek çıkınca doktor aksef diye ilaç verdi kullandım ama iki gün sorma kestim korktum açıkçası siz neler yaptınız bol su içmek gerekiyor
Feridee_ Mamacitaa5 teşekkür ederim birazda bebeğimin küçük olması beni tedirgin etti bundan dolayı içim rahat değil ama enfeksiyon daha tehlikeliymis kullanacağım mecbur
Feridee_ Bzbz evet bende bol su içmeye çalışıyorum ve şekerli yiyecek ve paketli gıdalardan uzak durup sebze ve meyve ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum sanırım onlarda tetikliyor enfeksiyonu ilacı da yarından itibaren kullanmaya başlayacağım
seyma3737 Feridee_ benimde şuan lökasitim çok yüksek 326 çıktı Wincef diye 10 günlük bir antibiyotik verdi doktorum bu benim ikinci kutu geçen ayda kullandım ama enfeksiyonum 33 den 326 ya çıkmış bu ay bol su içmeye dikkat ediyorum inşallah geçer 🥺
Yaseminkamalak seyma3737 wincef hiç birseye yaramadı bende doktorum desefin igne yazdı 6 tane sbah aksam vuruldum o iyi geldi lökosit yüksekti bende de
Yaseminkamalak seyma3737 insallah düşmüştür düşmemisse desefin igneyi sorun gerçekten enfeksiyon için müthiş bi iğne doktorunuza mutlaka sorun derim
Arzuanne Nioli yağı iyi mi acaba bende sık sık oluyorum bu gün yine bir yanma oldu dün cam açık kalmış millet karda etek giyer ben yorgan altında açık kalan camdna üşuttum