cennettemel doğrusu hiç bişey yapmadım 14 aylık bir kızım daha var çok yaramaz erken doğum riskimde var benden başka kimsede durmadığı için sürekli onunla ilgilendim ama gelişimi için özellikle gün içinde süt için ve günde 1 kere muz mutlaka yiyin imkan varsa kaşar peyniri bunlar çok etkiliyor ilk gebeliğimde doktorum bunları önermişti