Tgcomr MErhabalar bende sizin gibi necati hocaya gidiyordum dediğiniz gibi evime çok uzak kalıyordu, 24.Hafta itibariyle (yakın zamanda randevu alıcam) mamak devlette tuğrul hoca, alican hoca onlara gideceğim artık. ikiside çok iyi hocalar yengem düşük yaptığında acil olarak gitmiştik ve gerçekten çok iyi ilgilenmişlerdi.. Doğumuda mamakta yapmayı düşünüyorum hem sakin hemde odalarınıda kalıp gördüm hemşire ilgilenişlerini filan memnun kalmıştık yengemde. Daha Önce tuğrul hocaya kayıt açtırmak için gitmiştim detaylı ultrasondan sonra gel kabul etmezler diye düşünme bakarız demişti..