tgbas
Evet barsaklarında ki sorunun bununla alakası yok. Şöyle düşün her gün ağrı çekiyorsan bebekte seninle birlikte çekecek ! Her gün enfeksiyon (bakteri) varsa bebekte bakteriye maruz kalacak ? Ayrıca antibiyotik ağrı kesici değildir , bir tane kullanıp bırakan arkadaş kendine zarar veriyorsun düzenli kullanmadığında fayda görmez hatta kendi karaciğerin için zarar vermiş oluyorsun yarım bıraktığın dozla ….!
hamilelikte kar zarar oranına bakılarak özellikle 2. Trimester de her türlü diş tedavisi yapılabilir . Mecbur kalındığında ağrılı işlemleri sonlandırmak gerekir çünkü ağrı çekmeniz don dönemde erken doğumu tetikleyebilir . Siz sağlık sorunu yaşıyorsanız gönül rahatlığıyla iyi bir doktorda tedavi olun , bu süreç uzun bebeğe de yaşatmayın.