Gizemkmc Kızlar bugün tam 5+0 2 gündür çok ara ara pembe lekelenmeler yaşıyorum yerleşme kanaması olabilir mi normal mı ?
gamzecgr Gizemkmc özel takipliyseniz doktorunuza haber verin ya da acile bir gözükün progestan başlatırlar önlem amaçlı
asel_55_61 Gizemkmc canım eger kırmızı kan gelirse doktora git derim kendını takıp et ne zmndan berı gelyor cokmu azmı
Zeyna01 Gizemkmc Mutlaka doktorunuza yada acil gitmeniz gerekiyor düşük tehlikeniz var büyük ihtimalle poregesten içmeniz gerekiyor doktorunuzla ilesitim geçin lütfen
e_blue_sky_a Gizemkmc yok düşük tehlikesi olabilir. Doktor vajinal ultrason ile bakacak, kanama alanı varmı diye. Progestan verir size büyük ihtimal. Yerleşme kanaması minicik kahve leke gibi oluyor
Hurmaannesi Ya ben de 6.0 oldum bugün ama 5 gündür lekelenme var düne kadar kahverengiydi bugün biraz kırmızılık gördüm az önce. Çok korkuyorum progestan başlamıştı doktor. Ne yapsam bilmiyorum. Ağrı sancı falan yok çok şükür öyle olursa korkun diyorlar
mervemurat16 Gizemkmc kanama ve lekelenme hamilelikte normal birşey değil yerleşme kanamasıda olabilir düşük tehlikeside olabilir hemen doktora gitmelisiniz