omersevval13 Daha yeni dört haftalık hamileyim ağrım oluyor adet sancısı gibi normal diyorlar ama normalmi acaba sol kasiga alt katına vajinaya arada ağrı giriyor gaz sancısı da olabilir ilk hamileliğim bilgisi olan lütfen 🥹
mervemurat16 omersevval13 rahim büyümeye başladığı için regl sancısı gibi ağrı hissetmeniz normal hayta döneminiz gelince ağrı daha şiddetli olabilir.Gaz sancısıda hissedebilirsiniz kendinizi sıcak tutmaya çalışın dönem dönem oluyor.Gaz sancısı olunca karnınız şişer zaten