Hilalykn Kızlar bebeğim 8 günlük sürekli ıkınıyor ve gaz çıkarmakta zorlanıyor. Tavsiyeleriniz neler? Biogaia damla kullanıyoruz düzelmesi için. Sizce çok mu erken gaz problemi?
Vandb Hilalykn 15 günden sonra genelde başlıyor gaz ama her çocuk farklıdır bol masaj ve kucakla geçiyor bu günler birde gezdirin bebek arabasında havalarda güzelken belli bir saatte ağlamaları daha çoğalıyor o saatte atın arabaya dolaştırın
Hopefulmom Hilalykn benim kızımda gazı olduğunda ıkınır yüzü kızarırdı ilk haftadan sonra falan gaz yüzündenmiş sanırım metsil biraz rahatlamıştı bizi kolik olduğu zaman uzun süre ağlıyorlar sanırım durmadan ablamın kızı kolikti çok ağlıyordu kesilmeden
Hilalykn Vandb Vandb Öğle ve gece saatlerinde durduramiyoruz. Kucağımda da çok sakin kalmıyor ikinmaya başlıyor yine
Hilalykn Öğle ve gece saatlerinde durduramiyoruz. Kucağımda da çok sakin kalmıyor ikinmaya başlıyor yine.
Vandb Hilalykn Orhan osmanın kolik müzikleri var evde son ses hep onu açıyorduk hiç durmazsa hep memede tutuyordum yorulursam evde biri varsa dönüşümlü kucakta gezdiriyorduk bazen dışarı çıkmayı deneyin ama mutlaka iyi gelecektir biraz bozuk yollarda sürün arabayı
Vandb Hilalykn ve geçici bir dönem geçecek emin olun biraz yıpratıcı bir süreç biliyorum ama gelip geçiyor
Hilalykn Hopefulmom benimki de öyle sancisi girdigi zaman ne yaparsak yapalım durduramiyoruz. En son yorulup emerek uyuyakaliyor.
Hopefulmom Hilalykn Allah yardımcınız olsun bu günler geçecek inan geçici bir süreç ılık duş aldırabilirsiniz ağlama zamanı gelmeden havalar soğudu ama odanın ısısını ayarlarsınız