Hbhh Mrb kızlar 25 haftamizi bitirdik . Alışverise nezaman başlamalıyım ve. Bebek odası ve alışverişlerinizi nerde yaptiniz. ?
minikmucizeemaak Hbhh Çoğu ürünü internetten aldım, e bebek, Trendyol. Oda takımını da trendyoldan aldım. Daha doğrusu ben takım yaptım, tabi hoşuma gittikçe bebek dükkanlarından da aldıklarım oldu ama internette indirim yakaladım çoğu zaman
minikmucizeemaak Hbhh Dolapların kulpları normalde siyahtı ben ahşap aldım ekstra değiştirdim, bir de şifonyerin üstüne 2 li ahşap raflar var onlardan sipariş verdim onları bekliyorum
Aysensrkan Canım bence başlamalısın artık istediğin modeli almaya gittiğinde bulamayabilirsin veya aldıkça eksiğin olduğunu fark edeceksin bitmeyen bir alışveriş oluyor 🤣 30dan sonra ağırlaşacaksın bide onları yıka ütüle yerleştir uzun iş. Ben bebeğin odasına dolap şifonyer aldım 1 ayda anca geldi zaten