mombarbie_ aynen canım onu biliyorum geçen ay erken yumurtlama oldu bu ay eşim yanımda değil diye takip etmemiştim o da adetime yakın zamanda geldi aslında 23 ünde adet olmam gerekiyordu ama bu koyuluğa göre sanırım yumurtlama göreceğim ondan da kafam karıştı normalde de adete yakın olur ama adet zamanı hiç daha önce yumurtlama olacağımı görmemiştim