Merhabalar normalde yüksek tansiyonlu biri değilim hep 10/7 11:7 12/7 çıkan tansiyonum bugün 13:8 çıktı idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı doktor sen evde takip et dedi ama mesela aç mı tok mu kaç saat arayla bakıcam böyle durum yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz