Nidabade Arzu hanımdan memnun kaldık. Ben normalde girmeyi düşünmüyordum oğlumuzun yanında eşim duracaktı ama beni bile ikna etti. Çok kısa sürede iyileşiyor zaten ben iyi ki o dönemde yaptırmışım diyorum çünkü dönemediği ve rahatsızlık duysada tutamadığı için zarar görme ihtimali olmuyor. Benimle birlikte 3 arkadaşım daha Arzu hanıma yaptırdı hepsi çok memnun. Benim oğlum operasyon sonrası bir kere ağladı sadece eve geldiğimizde sanırım ilk çişini yaptığı için canı yandı ama sonrasında hiç ağlamadı