filizgol benim açıkcası ilk çocuklarım olmasına rağmen az ama olması gerekenlerin en kalitesini almaya çalıştım maddi olarak kendimizi zorlamadık
Kıyafetleri yazın ortasında aldım indirimleri çok takip ettim baddaniyesi zıbını hastane çıkışları kremleri şampunları detarjanı bezleri ıslak mendili reflü yatağı emzirme yastığı tırnak törpüsü bebek çantasını yani aklına gelebilecek herşeyi 12 bin civarına halletim dediğim gibi herşeyin kalitesini ve indirimli halini aldım marka takıntım yok ama söz konusu bebek olunca bilmediğim bişeyi almak istemedim tek başına en pahalı tutan şey ateş ölçerdi braun onu da indirimden almama rağmen 1300 küsür bişey ödedim
2 tane ⅘ yaşına kadar kullanabilceği beşik aldım onu da 17 bine halletik beyaz aldım hiç modası geçmeyecek bir model ve çok şık şirinevlerde eskidjii bazaardan aldık çok da memnunum iyi ki bellonadan almadım hem çok pahalı hem de kalite olarak aynı
Şimdi nevresimlerini yeni yeni almaya başladım alez aldım bir de yataşın yün yorgan konsepti bir ürünü var kesinlikle tavsiye ederim incecik şeylere 400 tl vermektense bu yün yorgan gerçekten işinizi görür makinaya da atılabılıyor ve kışın gerçekten sıcak tutar 550 tl di alerji sorunu olacağını da sanmıyorum
Bebek arabasını ve pusetini de 2. El alıcaz prego markası 8 bin