aslii57 leke yapmaz.ilk kızımda o kadar çok nar yedim ki bir gün zehirlendim.3-4 büyük narı bı oturusta yediğim için hastanelik olmuştum 🤭nar aslında hamileler için çok faydalı.benim gibi abartmamak şartiyla 🙈😅 leke falan da olmadı kızımda.simdi ikinci kızıma hamileyim.gun aşiri mutlaka bı tane nar yerim.ciger de çok yedim.kendim kestim kendim pişirdim.ilk kızımda leke falan olmadı.onlar sadece tesadüf.leke olması zaten bebekte damarların farklı gelişmesinden dolayı oluyor 😉