ZumrasMom_ Benim ne giyeceğim belli bir pijama takımı bir de alt yedek pijama var iç çamşır çorap zaten var bir de iki tane pike ve tülbent ekledim ama bebişe ilk ne giydireceğimi bilmiyorum çok kararsız kaldım. Tulumlu olan set olarak yanıma aldığımı yedek olarak düşündüm takıma uygun şapka bulamadım bende zaten diğer takımlarda var diye çokta şey yapmadım. Sarılı grili civcivli 10 lu setim var içine sadece çorap ekledim. Bir de pembiş 5li bir setim var onunda içine nohut battaniye, çorap, ağız mendili, iç zıbın ve çıtçıtlı badi ekledim. Ama hangi takımı hemşireye verio hangisini hastanede çıkarken giydireciğime karar veremdim. Bir de bazen kundak ve iğne oyalı yüz örtümüz var. Aklım pembe takıma kayıyor hemşireye vermek için benim giyeceğim pijama da oembe tonlarında olduğu için ama kararsızım işte. Benim gibi olan var mı sizde fotoları çekip atın
Canann1601 ZumrasMom_ çok güzel bebişin takımları 🥰 bence pembeyi giydirin diğeri de yedek olarak kalsın yine de 😊
Melike_02 ZumrasMom_ ay ne kadar minnoşlar 😍❤️ Allahım sağ sağlim giymeyi nasip etsin bizlere inşallah ❤️😍 pembeli olan takımlar daha hoş
Melike_4949 ZumrasMom_ evet canım takımında pembeymiş sarılıyi yine yanında götür pijama takımıni nerden aldın ?
ZumrasMom_ Melike_4949 Lc waikiki den aldım sayfasından sipariş ettimçokts uygum fiyatlıydı 170 civarıydı galiba
ZumrasMom_ Melike_02 amin inşallah. Diğer takımı annemle babam almıştı daha cinsiyet belli bile değildi diye ortak renk almışlardı bende o yüzden onu da hastanede giydirmek istiyorum