Hanımlar 6 aylık bebeğim var yaklaşık 1 aydır emmiyor. İlk 2ay sağarak süt verdim 3 aydır emiyordu şu 1 aydır emmiyor. Sütüm makineye gelmiyor ama göğsümü sıkınca süt geliyor.sütüm mü gitti🥺 Süt arttıran tarifleri olan ya da yardımcı olacak var mı moralim çok bozuk🥺