Panioku Merhaba kızlae daha önceki kontrollerde kesemiz hep fasulye gibiydi bugün ki kontrol de tam yuvarlak kese normal değil mi ?
mavideniz6 Panioku orjinalinde kesenin şekli fasülye gibi değil ultrasonla bakıldığı için cihazın size yansıttığını görüyorsunuz başka açıdan baksa başka şekilde görürsünüz yani.
Panioku Riskli gebeyim diye 5. Haftadan beri takipteyim 3 kere gittim 2 sinde fasulye gibiydi bugün yuvarlakt