leylaaa1268 nasıl gidiyo mide bulantıları varmı? bende şu anlık yok ama her saat uyuma isteği varr🥲😁cinsiyyet fln hissediyomusuz?
mimar_anne leylaaa1268 ay yok hiç belirtim sadece yorgunluk halsizlik oluyor 😅 10 aylık oğlum var Buda Allah ne nasip ettiyse öyle olsun 🥰
Ahsksdk leylaaa1268 9+3den selamlarr hamileliğin tüm zorlu belirtilerini yaşıyorum en çokta bulantı mahvetti benii biraz çok zor geçiyor maleseff 🥲
Nazli2_ Ben 15+2 hamisiyim midem yanıyor her akşam yemekten sonra ama açıda tuketiyorum cinsiyet arkasını dönüyor baş asagi dönüyor gorunmuyor 😂
Aylin969696 Bizde 9+4 olduk başta hafif hafif mide bulantım vardı 6-7 haftalarda bu hafta ara ara istifrada eklendi uyku zaten had safhada
Bediaoflas06 9+3 ara ara gelen bulantım dışında hiç bi beltirtim yok ve korkuyorum dizide durumlar nasıl