Senosss77 Merhaba arkadaşlar devlet Hastanesinde amniyosentez yaptıranlar var mı ön sonucum çıkmış aradılar eşinle beraber gel bilgi verelim diye acaba bir sıkıntı var da o yüzden mi öyle söyledi
Senosss77 nurnurteo öğrenmek istediğim aradılar ya beni ön sonuç hakkında konuşalım diye sıkıntı olduğu için mi böyle söyledi diye düşündüm o yüzden sordum