Hilal2346 Kızlar 23+0 oldum bacak kemiklerim çok sızlıyor resmen ağlıyorum artık gece ağrıdan uyuyamıyorum benim gibi olan varmı bunun sebebi nedir sizce ve ne yapılabilir
anneyimmbennn Hilal2346 kalsiyum ya da magnezyum eksikliği olabilir bol bol süt ürünü tüket bir de bol magnezyumlu yiyecek içecek günlük bir tane soda icebilirsin yine doktoruna da danış cnm
KIME Hilal2346 doktor magnezyum ve kalsiyum için ilaç vermişti sen de söyle çünkü bebek için yeterli kalsiyumu dışarıdan alman gerekiyor yoksa senin dişinden kemiğinden yiyor 🥺
Hilal2346 anneyimmbennn yarın kontrolüm var söyleyeceğim doktora ama geçen ay magnezyum kullandım çok faydasi olmadı bu aralar daha bi arttı ağrılarım
anneyimmbennn Hilal2346 yiyecek içecekle gidermeye çalışsan belki faydası olur ben hamileliğim boyunca bol bol balık muz ve kuru bakliyat tükettim uyuşma ya da ağrım olmuyor hiç
KIME Hilal2346 evet kullandım önce dişim hava alıyormuş gibi bir hisle başladı önemsemedim ama bacak ağrısı olunca söyledim 36.haftadayım hala kullanıyorum. Günlük 1000 mgdan fazla almak gerekiyor galiba
Hilal2346 anneyimmbennn ya bende beslenmeme çok dikkat etsem de demek ki vücudumda eksiklikler var yetmiyor o yüzden takviye gerekiyor doktor yazarsa kullanayım 😑