Birbahargunu 33 haftalığım faranjit oldum ateşim de çıktı gebeliğim boyunca ilk kez hastalandım hastaneye gidiyorum ama korkuyorum ateşin zarari var mı bebeğe ve ateşi düşürmek için ne kullandınız