Zıbınları uzun kollu olsun üstüne orta kalınlıkta olduğu zaman yeterli olur bende aralıkta doğum yapıcam allahın izniyle zaten kundaklamak bebeğin daha güzel uyuması için de çok iyi oluyor birde kundaklayacağım için ben daha kalın giydirmeyi düşünmüyorum