Demetgd Kızlar yarın 2. Evlilik yil dönümumüz hediyemi aldım birde iş yerine çiçek sepetinden bir şey alıp göndermek istiyorum. Amaç sürprız olsun beklemez çünkü oraya gonderecegimi. Siz gönderdinız mı iş yerine hediye çiçek vs. Fikirlerinize açığım.
gamzecgr Demetgd ben çiçek göndermiştim bı iki kere bı de ajanda ve kalem kullandığı için isimli yaptırıp yollamıştım artık sürekli sürekli ne alacağını da şaşırıyor insan