Şuan 5+6 haftalık gebeyim doktorum cuma günü çağırdı kalp atışı için kesê güzel yerleşmiş dedi, 3 gebeliğimde dê kalp atışı duyamadım kan sulandırıcı iğne kullanıyorum sabah akşam 2 tane , inaşşah bu sefer duyarız cuma günü duyulur mu erken olmuyor mu