Cnuryasar Merhaba arkadaşlar şuan 11+5 teyiz doktorum 4 gün önce haftaya cuma ikili tarama testi için gel dedi yaptıranlar yazabilir mi? Fetal dna testini eğer risk çıkarsa yaptırmak istiyorum
Elifderint Cnuryasar Merhaba bende geçen hafta yaptırdım zaten riskli çıkarsa fetal DNA istiyorlar inşallah bişey çıkmaz sizde de ☺️
zahis Cnuryasar 16. haftadayım 12de yaptırmıştım çok şükür riskli bir durum çıkmadı. zaten anne kanından bakıyorlar, risk gördüklerinde fetal dna istiyorlar. inşallah sizin de içinizi rahatlatıcak bi sonuç çıkar 🌸
Ttttttttttttt Cnuryasar ben ikili tarama testini yaptırmadım 3 ü yaptırsam mı kararsızım 3 ü de yaptırmayıp direkt detaylı ultrason yaptırcam galiba
Cnuryasar Elifderint çok teşekkür ederim çok sağ ol❤️ allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip eder inşallah
Cnuryasar zahis çok teşekkür ederim allah razı olsun eşimle ikimizde allahtan gelen her şeye kabulüz inşallah sağlıkla kucağıma alırım duygularım tarifsiz 🥰🙏🏻
Cnuryasar Ttttttttttttt benim bildiğim 2 li tarama da sıkıntı olursa yüksek risk vesaire fetal dna istiyorlar o da 7-8 bin civarı tabi hastanesen hastaneye değişir ya da 18. Haftayı bekle 3 lü taramayı yaptır
Ttttttttttttt Cnuryasar şimdilik devlete gidiyorum 16. Haftada gel 3 lü tarama için dedi bakalım gidicem Bi özel hastane araştırıyorum da İstanbulda daha bulamadım