Edadncl55 Merhaba , Güngören perinatoloji miraç Özalp a giden var mı 14 haftalığım metin gür oraya gitmem gerektiğini söyledi 2 li test sonucunda detaylı mı renkli mi kafam karıştı baya
MasalAlparslanMom Edadncl55 anlamadım ben şuan 14 haftaliksiniz ve ikili tarama yaptırdınız mi yaptirmadinizmi. Yaptirmadiysaniz zaten geç kalmışsınız. 13 + 6 ya kadar yapiliyo ikili test.Yaptırıp sonuçları için perinatolojiye yonlendirilseydiniz muhtemelen bı risk görmüşlerdir.
Edadncl55 2 li yaptırdım kandan baktılar , bi görünün pernstoloji ye dediler çok risk görmedi ama önerdi