Kubra_enc34 Kızlar kız bebeğim olacak Allah’ın izniyle iki isim arasında çok kararsız kaldım önerilerinizi bekliyorum Aysima mı asilya mı ilk söyleyince hangisi daha şık duruyor 🌸
Nursonmez Kubra_enc34 Aysima daha tatlı ve şık asilya ismini ise çoğu kişi düzgün söyleyemeyecek biraz söyleyişi zor bir isim 😊😊
Kubra_enc34 Nursonmez bizimde kararımız hep aysimaydı geçenlerde bı yerde asilya gördüm oda çok hoşuma gitti ve şuan iki isim arasında kalıyorum