Deha 12+3 de ikili tarama için gittim ben sormadım doktor ilk bebişe kız dedi ve kesin emin kızdan. Diğer bebişe erkek sesi ama net göremedi totosu rahim duvarına çok yakındı. Cumartesi tekrar çağırdı hem ikili tarama sonucunu alacam hemde erkek olan b erişe tekrar bakalım dedi kesin emin olalım dedi. Ayrı keselerde duruyorlar eğer biri kız biri erkekse çift yumurta ikizi ama diğeri de kız çıkarsa plesentaya bakacak tek plasentadan besleniyorlarsa tek yumurta. İki pkesanta varsa çift yumurta oluyormuş😂 sizin cinsiyetler belli mi ?