Kubragnssvr63 21+2 gebeyim şuan ancak hala pek bir hareket hissetmiyorum çok nadir hissediyorum elimi koyuyorum falan hiç tık yok daha geç hisseden böyle bir durum yaşayan varmi acaba içim rahat etmiyor hiç
NurYm Kubragnssvr63 22. Haftadan sonra hissetmeye başlamıştım oda aşırı derecede değil diyebilirim 🤷🏻♀️ ultrasonda doktorlar pozisyon yakalayamamıştı cinsiyet için mesela içimde öyle hareketliydi 😂
aysegullozdm Kubragnssvr63 ben 17. Haftadan beri hissediyorum ama hissedersiniz daha bebeğe ve yapınıza da bağlı olabilir 🫠
ulkuerdogann Kubragnssvr63 umarım ben biraz korkuyorum ister istemez yarın kontrolüm var sağlıklıdır umarım
Kubragnssvr63 NurYm evet cumartesi günü bende detaylıya gittim hareketli baya ama ben hicbisey hissetmiyorum dediğiniz gibi
aysegullozdm NurYm canım bizimkide cinsiyet göstermedi bayağı geç öğrendik ama oynuyor 17. Haftadan itibaren hatta şu an bayağı bayağı sert tekmeler hissediyorum yapınıza bağlı 🫠