Bende 34+5 de doğum yaptım ilk 2 3 damla gelmişti onu bile götürdüm. 2 saati geçirmeden gece gündüz demeden sağın alarm kurun. Şimdi camdan göreceksiniz çıkmaya yakın 3 gün önceden sizi emzirmeye çağıracaklar orda emzireceksiniz emme refleksine falan bakacaklar sonra çıkarlar inşallah