zeymom_ Merhaba iyi günler hanımlar 12+ 2 günlük gebeyim Esenler avicenna hastahanesinde doğum yapan var mı önerdiğiniz doktor var mı
Nalia zeymom_ Nagehan hanıma gidiyorum çok memnunum önceki doğumumu da avicenna da yapmıştım şimdi de orda düşünüyorum
Aslicetin Ben İbrahim çelebiye gidiyorum 4 ay önce kürtaj oldum suan tekrar gebeyim 6 haftalık ona gidiyorum çok memnunum doğumu da orda yaptırmayı düşünüyorum
zeymom_ Nalia bende Ayfer hanıma diye gittim çok yoğundu Nagehan hanıma gittim evet çok iyi çok ilgili güler yüzlü ama kararsız kalmıştım Ayfer hanımı herkes met edince