nurakkoyun Arkadaşlar merhaba özel hastanelerde genel olarak bir sezeryan algısı var ya benim de ilk doğumum olacak ve biraz aklım karışıyor açıkçası.Mine Hanıma kontrole gidiyorum.Gerçekten ilgisi çok iyi fakat doğum hakkında yapan varsa bilgi verebilir mi?
Kadriye726 nurakkoyun Bende mine hanımdan randevu aldım ona gideceğim yarın. Doğumu da Acıbadem’de düşünüyorum. Doğum fiyatları nedir bilginiz var mı?