Kizlar riskli gebeliğim var dvt hastalığım oluştu birinci sezeryanimdan sonra şuan hamileyim 13. Haftalık bugün gaziemirde özel doktora gittim doktorda senin eğitim araştırma hastanelerinde perinotolojiye gitmen lazım canli bomba gibisin dedi yani tepecikve buca hastanesi dışında beğendiğiniz doktor veya davranışları bilgi istiyorum🙏🏻🙏🏻 dokuz eylülden rendavu alamadım