Ladyss ben de çok yoğun çalıştırıldım ve 32.haftada iş stresi nedeniyle sancım geldi çocuğum erken doğacaktı neyse ki doktorum çok iyiydi 36.haftadayım ilaçlarla tuttu karnımda. Kimse de kabul etmedi bizim yüzümüzden oldu vs diye. Hepimiz yoğun çalıştık dendi 😁 diğerleri erkek sen hamilesin ama ne kadar anlatmaya çalışsan da olmuyor. Rapor alabilirsen al geç işler bir şekilde halloluyor da çocuk sadece 1 kez anne karnında büyüyor. Ben de böyle olacağını bilsem daha önceden rapor alırdım 32de başlattım iznimi, 5.ayda falan başlatsaydım keşke