Bahar1644 Kızlar lütfen dua edin 37+5 de sezeryan doğumum gerçekleşecek ama çok korkuyorum ilk gebeliğim ne olur dua edin 🤲🤲🤲
batununannesi__ yesimkarayigit Bahar1644 Benimde 8 kasım ama 38+2 olucaz hatta şuan doktora sorup 10 Kasım olması için sorucam bakalım ne dicek
Aylzanne Bahar1644 perşembe gününe gün verdi doktorum 38+1 oluyorum bana kalsa 39un sonuna kadar beklemekti erken doğum riskim var bende çok heyecanlıyım korku da var huzunde hepsi karışık
yesimkarayigit Ay bende 8 Kasım 🙃 37+1 sezeryan olacak. Hiç korkma o kadar güzel geçecek ki bebişinin kokusunu aldığın an her şeyi unutacaksın Allahkm sağlıkla kavuşmayı nasip etsin pozitif doğum hikayeni bekliyorum 🥲🧿
Minigiim-vebenn52 yesimkarayigit sezeryanı neden son haftalara kadar bekletmiyorlar 37 de alıyolar hep bi sebebi var mı 38 39 u beklese daha iyi değil mi
yesimkarayigit Minigiim-vebenn52 normalde bekletiyorlar hatta benim doktorum da 39da alma taraftarı son dk ya kadar ne kadar durursa kar diyor ama benim sağlığım el vermiyor maalesef evet bebek için iyi ama ben gittikçe ağrılarım artıyor suyum artıyor ve önüne geçemiyoruz sadece bebek sağlığı değil annenin de sağlığı söz konusu… Bu yüzden ne kadar erken ve risksiz bizim için o kadar iyi
Bahar1644 batununannesi__ bende 8 çok isterdim evlilik yıl dönümüm 😁😁 ama 3 kasıma kadar seç dedi tarih
Ladybird06 Bahar1644 Aslında her şey yolundaysa 38+’lara kadar beklemesi iyi olurdu. Neden 37’de aldığına dair bir açıklama yaptı mı? Veya bebeğin gelişimi önde vs dedi mi kontrollerde?
Bahar1644 yesimkarayigit ya ben dursun isterdim aslında ama doktora yani boşuna gitmiyoruz adamın işine karışmak istemeedim alanında uzman ona çok güveniyorum tamam dedim 😀😀
Bahar1644 Ladybird06 yani biraz kilolu ondan mı acaba bilmiyorum ki sağlığı iyiyse tutmuyor içerde 😀😀
N-23 Rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin🤲 inşallah, sizde bize edin benim riskli inşallah bizde o günleri görürüz 🤲