SemihReyhanIbi Bebeğim 37 haftalık 3600 gram çıktı siz de durumlar nasıl ? Böyle giderse 4500 diğer diye düşünüyorum
Busra_bugraaa Nily maşallah 🧿 ya benimde ilk oğlum çok zayıf 2.750 doğmuştu bu hamileliğimde dikkat etmeye çalışıyorum neler yediniz daha çok bebeğin kilo alması için acaba
Guldenn SemihReyhanIbi 37+5 3080 sen dikkat et canım 4 kilo üstü normal doğum yapamazsın tatlıdan uzak dur
BuseTrkhan Zeynepali aynen bende bir hafta on gün geriden kilosu ama sağlıklı olsun yeterli sonradan kilo alır inşallah ☺️😘🙈
Asli1 Benimki 37 haftalıkken doktorum 2712kg dedi hastanede 2203kg dediler çök uzuldum hangisi doru bilmiyorum
Nily Busra_bugraaa yeşil üzüm, bolca muz ve kaşar peyniri:) en çok tükettiğim şeylerdi. Birde çekirdek içi tavsiye edebilirim😊