OnlyBaby bende ilk ay adet olmuştum ikinci ay adetim 10 gün gecikti ki benim kanalın biri tıkalı çıkmıştı. Eşimde sperm sorunu çok yüksek dereceydi ve ilk cocugum tüp bebekti. Adet gecikmesi olunca dur bi test yapayım dedim bı baktım hamileyim kendiliğinden. Yani boşuna canınızı sıkmayın illa ilk ay olacak diye birsey yok. İkinci ay olur ucuncu ay olur