Kaderrhamza sevaldqn1 canım korkma normal doğum çok dikiş olmuyor hemde sadece ilk idrarda yaniyo sonra hiç bir acı falan olmuyor sürekli temiz kuru tuttugun sürece hemen geçiyor Zaten rahat ol hiç korkulucak şekilde olmuyor 😍
Hasret_0 Esayesay benimde az vardı açilama 2cm di hiç yükselmiyodu bugün 8 de 5cm oldu suni sancı verdi
zeyneepppsultannn Canıımmm postunu bugün gördüm doğum yapmışsın elhamdülillah çok sevindimm bize de dua et sağlıkla kavuşalım inşaAllah 😍
Hasret_0 zeyneepppsultannn canım benim çok sağol Allah razı olsun Rabbim bir avazda kurtarsın sizi inşallah
zeyneepppsultannn Rabbim anneli babalı büyütsün hayırlı uzun ömürler versin inşaAllah hayırlı evlat olsun❤️
zeyneepppsultannn Hasret_0 aminnnn canım herkesi inşaAllah sağlıkla afiyetle şimdi nasılsınız çıktınız mı hastaneden
Esayesay Hasret_0 benim alttan bakmadi hiç açık var mi ama nst de hic sanci yok cok normal istiyorum sezeryan olursam çok üzülcem bekleyince de sancı sanki hiç gelmicek 41 e kadar beklicez Allahim nasip eder insallah yoksa suniyi kabul edicem mecbur
Hasret_0 Esayesay suni sancı da normal sancı gibi gelip geçiyor ama şiddetli geçince bı rahatlık geliyo insana hiç korkma bende korkuyodum hiç gerek yokmuş