Sevinc-Berna87 Nazlican1994 benim ayni senin gibi acaba nezaman olur günde iki kere test edebiloyorsak bende yapiyim :)
Freckles Yakındır günde 2 kere test yap bu bu sabahınsa akşama gene yap bazen pik akşam olabiliyor benim bi ay öyle olmuştu eğer test yapmasaydım kaçıracaktım
Nazlican1994 Freckles aaaa akşam tekrar yapayım o zaman iki gündür bu şekilde çıkıyor testler kaçırmak istemiyorum değerlendiriyorum ama nasip bakalım 🥹
Freckles Nazlican1994 aynen bak sabah testim böyle çıkmıştı akşam 7de bi daha yaptım pik gördüm ertesi sabah da gene böyleydi eğer o akşam test yapmasaydım pikten haberim olmayacaktı. Ama test bu kadar koyuyken de mutlaka değerlendir
Nazlican1994 Sevinc-Berna87 akşam tekrar yapın diyorlar akşam pik oluyormuş bazen ama bugünleri de değerlendirelim inşallah olur 🤲🏻😍
Sevinc-Berna87 Nazlican1994 sabah degerlendirdim canim yarin tektar degeelendirmek istiyorum insallah olur
Nazlican1994 Sevinc-Berna87 yakın bi iki güne olur gibi 😍 hayırlısı olsun inşallah ikimizinde yüzü gülsün bu ay 🤲🏻
Sevinc-Berna87 Nazlican1994 valla kuzum ben şimdi lavobaya gittim beyaz şeffaf akintim geldi galiba bugun yumurtam catlicak sabah degerlendirmişdim bidaha akşam degerlendiriyimmi
Nazlican1994 Sevinc-Berna87 ben tekrar test yaptım aynı çıktı kuzum pik olmamış o yüzden bugünü boş geçiyorum dünü değerlendirmiştim yarın yumurtlamayı görürüm inşallah tekrar değerlendiririm ♥️