Neslihan2600 14 aylık oğlum var 12 haftalıkda gebeyim. Doktorum gebeliğimun 5. Ayına kadar emzirebilirsin dedi fakat hem zorlaniyorum hemde hamileliğin vermis olduğu zorluklar var kesmem gerekiyor artik. Bebişimde aşırı düşkün emmeye özellikle geceleri memeyi çektigim an ağlıyor. Su içmeye kalkamiyorum eşim getiriyor nasıl biraktırcaz tecrübeli anneler öneriniz nedir ?
cokkasmabeabi Neslihan2600 bant yapistirmistim ben. Yara olmuş acimis dedim ilk gün bakmak istedikçe gösterdim. İkinci gün hasta oldum yattım zaten. 3.gun falan bakmak istedikçe göstermedim acıyor dedim.
Kukulikukuli12 Neslihan2600 bende 21 aylık kızımı 4 aylık hamileyken bıraktırdım 3 günde sabır tası ile.
Kgndus Neslihan2600 bende yeni bıraktırdım benimki de 14 aylık 26 haftalık hamileyim riskli gebelik diye bıraktırdık doktor önerisiyle dediğiniz gibi benim bebeğimde aşırı düşkün ve memede uyurdu yatağına yatıramazdım 1 hafta 10 gün çok zor geçti ilk 3 gün ne gece ne gündüz kesinlikle 1 gram uyumadı sabahlara kadar avazı çıktığı kadar ağladı sonra alıştı biraz daha ben bi anda bırakmak zorundaydım o yüzden bana çok zor geldi ama yavaş yavaşta bıraktırabilirmiydim bilmiyorum çünkü gerçekten bağımlı vermeyince kıyameti koparırdı ama çok şükür unuttu sadece sabırlı olmalısınız karar verip kestiğinizde tekrar verecekseniz başlamayın derim daha zor olur
Neslihan2600 Hejdj123 14 aylık ya şimdi ben pis oldu desem anlıycak durumda değil pek. Birde salça durumu pek anne bebek iliskisi için sağlıklı değil demislerdi sanırım benm sonumda salçaya doğru gidiyor 😅
Kaykayse Neslihan2600 ben 16-18 ay arası kademeli olarak azalttım uyanınca emmeleri kestim önce en son dönem sadece uykuya geçerken ve gece uyandığında emziriyordum gebeliğin beşinci ayındaydım bebeğim ishal olmaya başladı bir haftada geçmedi ishal o haftada tamamen emzirmeyi sonlandırdım 3 gün zorlandık biraz ama sonrasında kolay alıştı ve emmeyi çok seven bi bebekti
Hejdj123 Neslihan2600 kızım 1 buçuk yaşındaydı hiç yemek yemezdi durmadan decci decci derdi memeye decci diyordu 😂sonradan baktım sadece emmeyle olmuyor salçayı sürdüm pis olmuş dedim kendiside demeye başladı gece uyandı yoğurtlu pilav yedirdim sonrada uyanmadı alıştı şimdi 28 haftalık hamileyim kardeşi olunca o emerken kendide emmek isterse ne yapacağımı bilmiyorum🤷🏻♀️sabır taşıda kullana bilirsiniz
deryaikov__ Neslihan2600 oğlum 5 aylıkken gebe olduğumu öğrendim herkes bıratırmamı söyledi yok zehirlenir şu bu kimseyi dinlemedim emzirmeye devam ettim oğlum 11 aylık oldu sütüm kendiliğinden kesildi bir kaç gün zorlandık ondan sonraki süreç kolay geçti.
_cannil Neslihan2600 merhaba 2 yaşında kızım ben en çok meme bırakırken zorlanırım diye düşünüyordum ama aktardan sabırtaşı tozu aldım ve göğüsümde sürüp tıkıldım onun kokusunu aldı ve daha emmedi ve bunu 3 günde değil 1 günde hallettim benim için çok kolay oldu bebekler tadının değiştiğini anlamalı direkt vermemek bence onlar daha çok istemesine sebep oluyor sürdükten sonra yıkayıp göğüsünü veririsen o koku ve tadı alıp daha istemeyecektir
Efeni_Annesi _cannil katılıyorum size oğlum iki yaşında bende sabır taşı denemıştım,bir günde bıraktı yanına bile yaklaşmadı salça,sirke,biber bile denedim ama sabır taşınınkokusu yeti bırakmaya
blueberyy00 Neslihan2600 benim kızımda 14 aylıktı yara bandı yapıştırdım üf olmuş pis olmuş dedim ilk bantla agzına almaya calıstı huylandı sonra her istediğinde actı baktı bant görünce kapattı almaya calısmadı devam sütü başladik biz küçük olduğu için biberon asla agzına sürmüyordu ilk gece agladı actı baktı kapattı biberon da içmedi gündüz yine bişiler yiyordu idare ediyorduk ikinci günde akşam ilk almadı biberonu en son dayanamadı az bişey içti ondan sonra alıştı içmeye 3. Gün daha kolaydı çok bakmak istemedi pis olmuş üf olmuş dedim bakmak istediğinde sonra alıştı ama uykusu o kadar düzene girdi ki memeyi bırakınca aclıktan değil alışkanlıktan aglayıp sürekli emiyormuş geceleri oda bende rahatladık
MerveKaradeniz Neslihan2600 bende 2 aylık hamileyken 18 aylık oğlum emiyodu sütüm kesildi emmeye düşkündü alışkanlıktan devam ediyordu ama ebe bıraktır erken doğum riski olur fln dedi salça dene diye önermişti onu denedim bir iki sorduğunda yanımda hazır bulundurdum iy olmuş bak diye diye iki sefer fln meme diye ağladı ama uzun sürmedi öyle uzaklaşmasına olmadı şuan 3 ay anca oldu bırakalı bazen açtırıp seviyo hem iy diyo hem cici diye seviyo okadar çocuktan çocuğa değişir ama
Yigit_Yagiz_Moms Neslihan2600 memelerimi siyah göz kalemiyle boyadım. Çocuk tuhaf tuhaf baktı ağzına almadı 2 gün sonunda da tamamen istemedi. Annenin memesi uf olmuş dedim
Jesca Neslihan2600 benim bebegimde 25 aylıktı ve memeye aşırı düşkündü, ikinci bebeğime dört aylık hamile olana kadar emzirdim bıraktırmak istemedim ama doktorumuz bıraktırmami söyledi kan değerlerim vs. Çok düşüktü..valla bende salça sürdüm gordukten sonra istemedi tabi bu süreçte bir kaç gün çok zorlandık ama başardık😊
Vandb Neslihan2600 13 aylıkken gece beslenmesini kesmemi istemişti doktorumuz çünkü çok sık uyanıp emiyordu 10 gün kabug gibi geçmişti çok ağladı başlarda ama 10.g0nde sabaha kadar artık uyuyordu. Daha sonra tek memeyi bıraktırdım bunda süt bitti diye hep söyledim vermedim sonra diğer memeyi gün içinde azalttım bundada süt bitmek üzere diye sürekli söyledim en sonunda artık süt bitti diyip bırakmıştık ilk gün geldi Bi baktı sonra sorun olmadı