Bb95 20 haftalık hamileyim bir kaç gündür midemden boğazıma doğru yanma başladı çok rahatsız ediyor normal bi durum mu yaşayan var mı ve önerisi olan 🙏😔
Bsr_0 Bb95 doktorum rennie Duo yazdı o beni çok rahatlatiyo çok şiddetli olduğu zamanlar fayda etmeyebiliyo sadece o da çok nadir ilerleyen haftalarda oluyo benim de o haftalarda başlamıştı 4. Şişemi bitiricem umarım son şişem olur bu 🙈
Bsr_0 Bb95 evet şurup ama rennie Duo yazanı kullaniyorum bir de sadece rennie yazan var Duo olan hamileler içinmiş sanırım
Bb95 Bsr_0 banada doktor vermişti mide sorunun olursa içebilirsin diye öylece duruyordu mide sorunum olmadı ilk defa oldu başlayım o halde