Tazeanne68 2 3 aydır kullanıyorum canım geçemeyen idrar yolu enfeksiyonu vardı iyi geldi çok şükür günde Bi bardak içiyorum bazen içemiyorum tabi yoğun olunca hafta da 1 içtiğim de oluyor ama düzenli içilmesi önemli. 1 avuc cezveye koyup kaynatıyorum sonra ağzını kapatıp dinlendirip içiyorum ılık şekilde