Ayseumut Evet aynı haftada şiddetli kasık ağrısı ve kramplar yaşayarak doktora gittim. Kan idrar tahlili verdim, doktor alttan muayene etti hepsi temiz çıktı. Bebek büyüdüğü için bu ağrıların normal olduğu söylendi. 2 gün böyle çektikten sonra geçti. 20.haftadayım şuan. İçiniz rahat edecekse doktora gitmelisiniz ancak normal olduğu söyleniyor bu ağrıların