Esra8861 benim bebekte gelişim olarak öndeydi canım doktor 4ü gecerse zorlanabilirsin ilk doğumun demişti gecen haftalarda ama çatı muayenesi belli olur hersey dedi 3700 olmuş oğlum çatında cok müsait dedi bende dedim hocam cok zorlanırmıyım iri bebek olursa oda sen dört buçuk kiloya kadar rahat doğurursun dedi içim rahatladı zaten normal doğum destekliyor doktor da 2cm açılma varmış bu hafta sonuna kadar büyük ihtimalle doğum olur dedi en gec haftaya dedi hakkımızda hayırlısı olsun sağlıklı doğsunlarda 🙏🏻