Beyaz sabunu rendeliyorum suda kaynatıyorum. kıyafetleri sabunlu suya bastırıp 1 gün falan bekliyorum. Leğendeki çamaşırları elimle sıkmadan sulu şekilde makineye atıp ön yıkamalı 60 derece programa atıyorum. Tertemiz oluyor leke falan kalmıyor, beyazlığı da gitmiyor