cokbilmismom benim bebiş tüp bebek , başından beri aynı doktora gittim , gittiğim doktor bir de şehrin en iyilerinden birisi , proföser birde .. onun etkisi , diğer özel kliniklerde bu kadar yüksek değilmiş doktor ücretleri , benimkisi evet biraz yüksek